voj voj

Voj Voj var det igår eller igår jag skrev sist ?
He e ju så man borde skämmas , hur svårt skall de vara att uppdatera lite då o då ? Jo tydligen jävligt svårt eftersom jag aldrig gör det längre de e som om orken o viljan gått o lagt sig där på hyllan för en stund så inget händer varken här el där, Men spela farmville2 o Candy Crush den orken finns eller vadå ? Njae njae inte direkta dårå men den är närmare fram än bloggen ialf *S* Sen glömmer jag faktiskt av att jag har en blogg att skriva i o att det faktiskt kan vara rätt skönt att ha det med o nej jag kommer inte försöka mig ens på att lova blogga för imorgon har jag redan glömt vart jag skrev igen ...

Nämen så om vi e allvarliga då så har de väl hänt rätt så mycket sen jag skrev hära antar jag o va allt det nu kan vara får vi ikket reda på nu för då lär jag ju få sitta länge o skriva och det är ju ingen ide för vem ids sitta o läsa mitt dravvel hur länge som helst ? o jag kan inte tänka mig att det är så många som följer med i min bloggvärld heller för den delen hmm få se vilka kan det vara Mammzen o Älsklingen som råkar sig på att läsa om dem ser att jag uppdaerat japp ja de var nog dem ja *S*Men he gör inget för eg om vi ska vara ärliga så skriver man ju mest för skojs skull o för sig själv för det första , så inget man direkt går o grubblar på fast åt andra sidan kanske jag skall grubbla på sådant dravvel så jag får mindre tid till att grubbla på de elaka, tunga o jobbiga sakerna som cirkulerar o cirkulerar hela tiden. Annars el va sägs hade de inte vart lättare o skönare att bara behöva grubbla över varför "Lisa" skrev att hon tog dem skrikande rosa trosorna under den vita spetskjolen istället för dem vita i spets som synts mindre ? Nä vet ni vad det hade vart en fröjd för min hjärna det för min gör inget annat än går på HÖGVARV 20 timmar av dygnets 24 o det matas på o matas på så man håller på att bli tokig ( Hahaha ne de går inte bli något man redan är va ?) ... Men en hel del skuld får sig nog "demonerna" mina med , för dem e bra på att dra mig ner i skit tankarna dag som natt o aldrig får man vara tom för en liten sekund, hade jag fått önskat så hade jag vart tom i någon minut per dag minst , men så är det när man skall ligga på topp eller ? 

Äh nä hur fan kom jag in på de dära då , less jag är att alltid fastna i nå som inte är bra istället för att fastna just precis där i glada... Men de kanske beror på att de bara finns mörker o mörker i mig en gnutta rosa hade suttit fint haha

Nemen för att återgå till vad det var jag gjort på senaste så är det ju det gamla vanliga jobb torsdag - fredag o har även ökat på en dag så nu kör vi tisdagar oxå o de känns men de känns bra .... utöver de så har jag sprungit hos läkaren titt som tätt känns det som fast de inte riktigt e så men när saker blir mer än 1 för mig så blir de mycket *S* .... fasst det blir mer läkarbesök framöver nu gissar jag på när jag bestämt mig för en liten operation om jag får den igenom och det mina vänner är något POSITIVT som händer i denna damens liv vill ja lova ...

Livet kommer inte bli en dans på rosor direkt men jag tror att det kommer blir mer än bra de känner jag och detta är ju något jag velat länge så om de skulle bli av gick en dröm i uppfyllelse ...

Shopping shopping shopping ? Jo jag tror både jag o min karl e galen i att shoppa , det är Rc-bilar , utemöbler , kläder o annat jäkla små jox som shoppas hela hela tiden alltid är det något :P Men jag skall inte klaga så länge jag har orken råd till att shoppa , för de må ju vara bland det bästa som finns ialf de 2 minutrarna det tar att betala det *L*

utefronten då ? Nja vill inte påstå att jag vart mig ut speciellt mycket i vinter om jag inte vart tvugen till det , men här för någon vecka sedan så tog vi oss faktiskt i kragen o åkte till farmor med Tomas o Ebba o var ute mest hela dagen till mig egen stora förvåning ... Hur skönt o kul som helst var det men nöjdast av oss alla var allt nog älsklingen som fick köra skoter för första gången , ja han såg ut som ett barn på julafton , de säger ju sig själv

 

..Men asså nä jag har ingen aning om vad jag skall skriva mera o se då har jag inte skritt på länge så borde ju ha massor att dela med mig av men nej tyvärr de hava jag ikket och ska jag vara ärlig orkar jag inte sitta vid datorn längre o skriva utan jag tar o göra något annat i stället ...... 

 

 

Have Fun 

 

 

 

 

Over And Out 

 

// XoXo jen 


Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback