Nästan

Detta e ju sanslöst ungefär de som hände förra året vid denna tid punkt april - maj hände även detta år
fast denna gång tog det inte lika hårt som första gången och det e jag glad för , jag skall inte säga att det inte tog på mig nu för då ljuger jag men ja jag har lärt mig lite lite ialf från första gången då det sved rejält ...

Men men nu kanske vi lär oss lite till när man som tar den hårda vägen varje gång ....

Tyckte bara att det var lite skrattretande att det hände samma sak 2 gånger om med samma personer inblandande
denna gång med ... eller förresten kan man verkligen säga skrattretande ?? kanske vi ändrar det till något helt annat som lustigt då elle va fan man nu skall säga .... Ajja nog om de ialf .... de kommer o de går ... de föds o de begravs.


Men men en annan sak som var rätt rolig var att i allt detta elände som dagen förde med sig så kom det något väldigt gott ur allt detta , För vad e oddsen att något tar slut och det för med sig något nytt o bra i form av samma fast denna gång med 1000 gånger bättre chanser för att det skall bli något och ja förhoppningsvis oxå förbli så
utan en massa lögner o elakheter och barnsligheter och meningslösa ting ....

Ja jag kan inget annat än att skratta o le o va gladare än va jag e just nu ...
Jag trodde denna kväll skulle bli ett helvete och inte vara nå skoj alls och så vänder det helt plötsligt och blir till något helt annat som jag absolut absolut inte hade förväntat mig skulle kunna hända på väldigt väldigt väldigt länge och så mitt i allt e jag bara mitt i bland det igen , det känns helt fucking underbart om jag skall vara ärlig .
Så kul jag hade tidigare ikväll hos Darlz med dessa människor har jag inte haft på länge och jag tror fan i mig inte att jag lett så mycket på år o dar som jag gjorde när T kom o sa som de sas .... Ja de kan vi kanske lämna utanför lite granna för nu ialf , inget att gå in på nu de vore som att så e litet frö och det skall vi ju inte göra det är bara onödigt både för mig o för andra som var inblandade i det hela ....

Men nej nej nej nu skall jag ju inte sitta här o blogga som jag inte gjort på evigheter dessutom utan skall allt byta låt och festa vidare med T , Darlz o de restrerande som följde sig med hit  ...


Och joo jag ska från o med nu börja skriva mera blogg Mamma lilla  så du har något att sysselsätta ögonen med genom att läsa mitt dravvel :P Inte nu för att de vara nå intressant men något vara det alltid *S*

Och för övrigt får jag hoppas att ni haft en lika underbar kväll som jag haft det =)
O tack till er alla som fått kvällen att bli så bra som den blev och hellst till dig som fick mig på helt andra tankar  ♥



Over and Out


XoXo / Jen









Kommentarer
Postat av: mamsen

Kära dotter ser du genom skärmen, klart att jag läser din blogg, hur skulle jag få en förhint om vad som kommer

Puss o kram

2011-05-01 @ 13:25:48

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback