Lugnt o skönt

Jao ikvälla blev det allt en lugn o skön hemma kväll med Darlz o bror eller iofs först var jag hem till mor o Anders eftersom han fyllde år så då fick vi go fika och så fick jag en sol massage av min snälla moster bettan *Skönt som fan* var det eftersom  jag har så satans ont o e spänd hela tiden de går som aldirg över de dära borde nog gå till farbror doktorn IGEN men lär väl inte bli nå bättre för de men jaja ...

När man tänker efter så var det fan ett tag sedan man bara var hemma o gjorde ingenting på en fredag och de känns så jäkla skönt kan ja lova =)
Fast de blir ju att man sitter här o nördar istället men he gör int nå de he e chill man får la spela nå spel eller sp inte ska vi nog se , fast fan jag har fastnat i nått jäkla bubbel saga spel på facebook något irriterande när man fastnat o inte tar sig längre men man ger fan inte upp utan man sitter där o nöter o nöter de ialf *S* Men he må vara man klarar de väl någon gång i världshistorien ...

I morgon är det då lördag och jag vet dock inte vad som händer o sker då heller konstigt nog men de lär märkas då de , va konstigt de känns att inte riktigt veta när man alltid på senaste tid redan vetat vad man skall göra oftast hela helgen och så helt plötsligt e det bara tomt om man kan säga så *S*  ...
Fast okej jag tror mig veta vad som skall hända ialf :P man kan ju ialf hoppas hoppas på att de gör det  ...
Men det är inte hela världen om de inte gör det , de kommer fler tillfällen här i livet inte direkt så man lägger sig ner o dör bara för att det inte blir av *S*


Jao vad mer kan man berätta jag har vart en bitterfitta hela dagen o kvällen och inte blev det bättre av att jag fick reda på en sak som jag egentligen inte ville veta av alls , även fast det inte var så kul att veta det så var det jävligt komiskt o skrattretade på hög nivå ... Men nå väl de må vara , skall inte lägga ner energi i det nu , jag har ju gjort mina val och får stå för dem med och NEJ jag ångrar dem inte heller inte de de handlar om ...

Men sen en annan sak så har jag fått kontakt med en gammal gammal vän igen och det är inte fy skam det
Alltid lika kul o få höra att det gått bra för personen i fråga och att den rett upp sitt liv till det bättre *L*
Hoppas det fortsätter lika bra för dig med vännen finns här för dig *L*



Men nu tror jag snart det blir sängen för min del , tjänar som inget till att sitta vaken o häcka för ingenting ....
En ny dag i morgon ju , skall bara kolla mina spåkulor *Asg*



God natt alla





Over and out 

xoxo // Jen










Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback