Aj Aj

Det sticker i mitt bröst så jag håller på att bli tokig , ja de kanske e nu jag skall kolavippa då *S*
Faen va skönt då får man sig en redig vila ialf *S*
Nej uscha så jag säger , så får man ju inte säga , tänk om de skulle bli sanning , då skulle jag nog inte vara så stor i käften längre *S* Nog för att jag välkommnar döden men jag e inte riktigt klar på denna jord ännu har en hel del saker jag måste hinna göra före jag lägger mig ner o vilar för evigt *S*

Så jaaa va sker idag då ? Hmm inte mycket , man vakna och drack sitt kaffe med ett go bloss , klädde på sig o gjorde sig i ordning och drog in till staden en sväng o gjorde lite ärenden inför den kommande mallis resan ... Tänka sig det är knappt 2 veckor kvar nu tills man åker , fy sator så skönt det skall bli att komma sig härifrån till värmen för ett tag , ja jag tror jag hade velat tillbringa hela sommrarna nere på mallis med min Darlz så kul vi skulle ha då och sen få gå på viking o dreggla var kväll hade inte vart helt fel må jag säga ... Fin fina grejjer det ...

Nu sitter jag då ialf o väntar på att Darlz skall ha middagen klar åt mig så de bara e att sätta sig vid bordet och avnjuta en go middag ...
Och efter det blire nog lite mer facebook nörda medans Darlz är i tvättis innan det blir dax att bege sig tillbax till hertsön för att göra inget alls återigen men he blir nog fint de me skall ni se =)


Ne ne nu ropas det hära så skall väl gå till bords då ...


Over and Out


XoXo // Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback