Nostalgi Tripp

Förvägra mig mjöd
Förvägra mig livets glöd
Förvägra mig rätten att hylla mitt land
Förvägra mig brödet ur min hand

Ni tär på vår jord
Ni tär på skalders ord
Ni tär på vår kropp, Svea rikes härd
Ni tär känn bettet i vårt svärd

Jag slavar för vårt väl
Du trampar på min själ
Med ändå jag stå
stolt och stark

Jag slavar för vårt skäl
Du trampar på min själ
Men ändå jag stå stolt och stark

Du dömt oss utan rätt
Du dömt oss för vårt sätt
Du dömt till ett mörker, vårt Sveas hyllningssång
Du dömt nu ekar än en gång


Stolt Och Stark

Förvägra mig mjöd
Förvägra mig livets glöd
Förvägra mig rätten att hylla mitt land
Förvägra mig brödet ur min hand

Jag slavar för vårt skäl
Du trampar på min själ
Med ändå jag stå
stolt och stark

Jag slavar för vårt väl
Du trampar på min själ
Men ändå jag stå stolt och stark

Jag slavar för vårt väl
Du trampar på min själ
Men ändå jag stå stolt och stark
stolt och stark
stolt och stark






Nu kör vi nostalgi trippar på hög nivå ... De var bra tider förr och så jävla roligt man hade o denna låt ger en massa glada minnen tillbaka och man kommer att tänka på alla fester man hade med allsång o Ultima Thule *S*  Ja tänka sig om man kunde vrida tillbaka tiden o få stanna dära ett tag de hade vart nå det och framförallt tänker jag på min bror Tomas och en till kille (som vi inte nämner vid namn hära )när jag hör denna låt men fråga mig inte varför för de kommer jag inte svara på *Asg*  ....




Over and Out



XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback