Fy faen

Ja då var man hemma i tråkiga sverige igen fy faen för de säger jag då bara , jag vill bara tillbaka till mallis o det e nu på en gång , tänk om man haft råd att bara dra iväg igen o inte komma hem förens säsongen e över på mallis och det blir en spökstad under vinter halvåret ... Det hade vart livet det må jag allt säga ... Tänka sig att få gå på fawo resturangen o sen vidare på Hörnet o Blue Moon o vidare till Plaza o sen gå på bäst stället Viking kväll efter kväll ...

Ajja men nu e vi hemma i verkligheten igen o får göra det bästa av det och sluta drömma sig tillbaka till paradiset , Men men det blir ju att sticka i maj nästaa år igen så det blir spara o spara o åter spara eller så råna en bank *S*
Nemen ne så skall vi inte göra inte men de lät lockande faktiskt ....


Men nu har jag int tid att sitta här o drömma må ta mig en kaffe kopp o smörja tatuerigen o sen göra mig iordning för att åka till Darlz =)







Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback