vill ha

Meeen åhh nu hitta jag något jag villa ha en massa jhu det är så fiiiint sååå jag blir nästan kär eller jag e nog kär i det redan  ....
http://www.tradera.com/vackert-halsband-med-kedja-present-och-julklapps-tips--auktion_341836_144140456
Säg det till min mamma eller pappa tack eller någon annan snäll själ som har lust att ge mig det , Kanske i julklapp eller bara för att ge ge ge ge ge :P Så kan jag ge dig nått jag med *S* men vad vette fan men något kommer jag alltid på som en burk med starksenap till julskinkan eller en rulle med julkorv *S*
Over and out
XoXo /Jen

Kommentarer
Postat av: babyboy

Ja vem vet va jultomten kommer med :)))

Det skulle passa ännu bättre än mitt hjärta som hänger där nu. Puss på <3

2011-12-16 @ 23:41:36

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback