Nå Nee

Jag kan inte sova och klockan e typ strax efter 3 , då borde man sova för länge sedan .
Men jag kan inte sova , är inte trött och hjärnan går på hög varv nu ..

Den ena sjuka tanken efter den andra dyker upp så det är omöjligt att få det att tystna ...


Sen försöker jag övertala Mamma Cilla att komma o pyssla om mig för att jag är sjuk men tror inte att jag lyckas så bra för hennes andra dotter är febrig ... Men tyckte hon kunde ta hit henne med *S*


Ne nu ska jag se klart vbå som jag missat ...




Sov så gott alla som tänker sova sig nu =)


Och för det andra så är facebook helt dött =(





Over and Out





XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback