Lyxiga Chokladia Bollar Och Stans Bästa Pizzeria


In my ass säger jag bara , skall aldrig göra det receptet igen det blev ju bara bolla av allt ihop , dem smaka typ nada pada ska jag ta och tala om , Fast okej om ja ska erkänna smaka dem lite o då menar jag lite bättre när dem vart i frysen ett tag. Men det blir sådana dära bollar man tar fram till små glina som äter allt med socker i *S*

Och eftersom jag blev så missnöjd med första satsen så var jag ju bara tvungen göra en till fast med ett riktigt recept som jag vet smakar gott ( detta var Shamillas ) men de var lika som mitt såg jag =)
Och dem ni , de kan man kalla LYXIGA Chokladia Bollar och dem blev så fina så fina så nu vill jag inte äta upp dem.
Så dem får vara som prydnad *ler* , Eller så inte , haha tror ni verkligen att jag skulle kunna låta bli o äta upp dem ?
Näääe skull int tro det :P  Men en dag eller två kan dem allt ligga kvar , för just nu e jag proppis mätt.
Har vart hos Lillebror o Shamilla o sett på Melodifestivalen ( FEL LÅT VANN skulle vart MANBOY med en blöt Eric Saade *Dreggel* ) Och där proppa vi i oss morötter och taco dipp och lite godis o massa Coca Cola fy faen va gött de va :P Så nu blire inge mer gotta ikvälla för min del ialf ...

Mina super goa Chokladia Bollar :P


Men ja nu när vi ändå e inne på godsaker så kan jag ju tå ta och visa Pizzan jag fick på stans bästa och godaste pizzeria dvs Hertsöns pizzeria i C-huset , ingen klår dem de må ja då säga .
5 Stjärnor till dem och han som jobbar där är alltid så trevlig o glad o sprallig och beställer man en barn pizza av honom så gör han alltid dem lite roligare , oftast när jag vart där och ätit har jag fått min barn pizza som ett hjärta men denna gång fick jag den som en nallebjörn *S*  Tänk er så sött och hur många pizzabagare i denna stad har sådan fantasi o humor ? Ne just det . så var det med det .


Och min söta Nallebjörn Pizza :P



Ne nu skall jag ta och dona på med lite annat ...


God Natt





Over and Out





XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback