Jobbig Morgon


Idag har det vart en jobbig morgon , först o främst så har jag inte sovit mer än nån timme jag somna kring halv 6 efter att ha legat o vridit på mig sedan midnatt för att kliva upp 07.19 för att gå ut med krabaten o koka kaffe och hinna göra mig i ordning för Börjes begravningen dvs min lillebror Marcus farfar ( min o Tomas "bonus farfar " som vi hade som barn då vår mamma var tillsamman med "Bonuspappa" Tommy ) , Och alla som vart på begravning vet ju hur jobbigt det är ...  Det var ialf en fin begravning och så många vänner den mannen hade och så många föreningar han var engagerad i.  Undra hur han hunnit med allt .. En bra man det var han allt .

Och sen så träffa man ju så många människor som funnits i ens liv när man var yngre alla Tommys syskon och alla  "bonus kusiner" , Det var kul för tyvärr så träffas man så sällan nuförtiden , Var väldigt kul att träffas igen ...

Så vila i frid Börje ...





Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback