Älvsbyn o Mamma Cilla


Oh nu är jag äntligen framme i byn , eller okej vi kom för en timme sen kanske *S*
Men har sysslat med lite annat före man orka sätta sig hära.

Inte för att jag tänkte blogga egentligen men finns int mycket annat att göra just nu , och det är helt dött på nätet så jag tror att jag skall ta o fylla på kaffe koppen ta ett go bloss vid öppna spisen och sen ta o krypa ner i den nybäddade sängen och ha nå serie maraton med mig själv.

Vet dock inte vad jag skall se eftersom de serier jag brukar se har jag redan alla sett så får allt söka fram någon ny rolig en ,för vad skall man ananrs hitta på , eller så blire att man lägger sig tidigt i kväll med så man vaknar tidigt som de senaste dagarna  =)

Ja jag gissar på att jag blir här i byn några dagar så nu har jag all tid i världen att fundera och bara rå om mgi själv, ta en paus från verkligheten o den vanlig vardagen .  Det är något som behövs.
Byn fungerar ju lite som mitt ställe som jag flyr till när allt runt omkring mig bara blir förmycket så jag har svårt att hantera det , men inget råder bor på det så bra som byn o mamma cilla :P



Jag gruvar mig över något som jag inte riktigt vet varför jag gruvar mig för det .
Jag har ingen anledning till det egentligen eller kanske jag har det ? jag vet inte ,
Haha se jag vet int mycket jag inte , men en sak vet jag då ialf men den tänker jag inte säga ...

Men nu ska jag ta och krama på Elaka tant Cilla :P










Over and Out


XoXo / Jen





Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback