Hello Kitty Väska


Oh jag har hittat 2 väskor och en klocka (visar bild på den i annat inlägg ) som jag vill ha på tradera , Men jag får inte shoppa något mera dära eller överhuvudtaget någonstans , Jag har shoppat alldeles för mycket denna månad. Jag har blivit helt torsk på tradera och har svårt att slita mig , känns jobbigt *L*

Men eftersom jag fyller gammal kärring ( läs 30 ) å får jag väl önska mig det istället för önska sig måste man få  *S*

Ni ska få se bilder på väskorna ialf , ena väskan är en laptop väska den vill jag ha sedan har ajg inte bestämt mig om jag vill ha den vita eller den rosa handväska , men jag skall ha någon ialf =) om jag så ska bli mer fattig *S*
Nej där skoja jag bara ... Bilderna är lånade från tradera av säljaren
Trustpass ( länk till profilsidan) Det bästa är ju att det finns köp direkt på dem :P





Laptop Väskan



Finns även i 2 nyanser av rosa ( villa ha )





Detta e nog prio 1


Äscha jag sätter in klockorna med




Den vita




Den Rosa


Oh vafan de finns så mycket jag vill ha







Nu ska jag ringa o väcka Åsa






Over and Out







XoXo // Jen



Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Dom var ju skitsöta. :)

Postat av: Julia

var köpte du din svarta hello kitty väska??

2011-03-27 @ 10:45:29

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback