Läsglasögon

Jodå det måste jag börja använda mig utav , fy o ve säg jag bara nu bär de utför ,jag säger ju det vi d 30 kan de bara gå utför *S*  Ne de e tur man bara fyller 25 eller hur Cilla o Camilla :P
Men ja ialf så var jag tvungen köpa mig ett billigt par på RUSTA bara för att se om det blir lättare att läsa för mig, jag hoppas då på de för då blire till att köpa ett par andra som jag diggar stenhårt =)


Inatt kommer det nog bli en sömnlös natt med tanke på att jag skall på psyk o träffa en ny psykiatriker
och jag brukar alsdrig kunna somna då och all sömnmedel i världen däckar mig inte heller *gjåta*
Haha ne okej de var väl att ta i lite men de är nästan så ialf ...

Sen efter att jag vart på mötet blire att bege sig till Älvsbyn för att fira elaka tant Cilla som fyller 45 bast haha okej ne hon blir yngre okej ska va snäll med henne hon blir ju 25 precis som jag blir nästa vecka =)

Oh på tal om det så finns det en sak jag skulle vilja ha och det finns bara en person som kan ge mig det och det kommer nog aldrig att hända men man kan ju hoppas till max ialf =) det återstår att se och nej det kan komma när som helst behöver inte vara en "present"  men det skulle bli en överraskning som jag sent skulle glömma ialf =) men men ja lista ut de du om du kan , det är ingen "sak" eller "pryl" som går att köpa för pengar , men någon mer ledtråd blire inte :P


Ahh ne nu blire att facebook nörda o dricka kaffe o röka ....




Have a nice night








Over and Out






XoXo / Jen





Kommentarer
Postat av: ellinor

Det blev fel med länken, nu ska det funka :)


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback