Dags för fest

Ja idag e det då den dagen de ska vara min 20 års fest ( läs 30 haha ) Nja e la inte på topp för det , men låt gå.
Det kommer bli intressant hur  denna kommer att sluta om jag skall vara ärlig,
säkerligen i kaos som de flesta andra släktträffar *asg*
Okej ne riktigt så illa kommer de nog inte bli ,
men inte långt i från släkten är värst :P
Alkohol och vi går nog inte ihop alla gånger
även fast man har en massa roligt *L*

Ajja de lär ju märkas ..


Senaste tiden har de ju inte hänt något mer än att jag fyllt år och det har inte alls vart någon trevlig upplevelse ,
eftersom jag är livrädd att bli gammal och för mig är 30 gammalt även fast de nu kanske inte är det.
den panik o ångest jag haft över detta har faktiskt tagit rätt hårt på mig så när min födelsedag väl var så var jag helt slut i hela kroppen o hjärnan , men dagen blev helt okej ialf .

Fick då en massa fina presenter fick mig en ny cykel så nu e det bara att övervinna rädslan att cykla och börja trampa för brinnande livet *S* Sen fick jag smycken från Snö Of Sweden , Pengar , Jätte jätte fina Rosor ( av min bror Jonny och så av farmor) Sen fick jag en massa till oxå , ja nog om de nu .

Fy vad jag e trötter alltså och inte kan jag somna om heller , blev väckt klockan 7 av Jonny och Maja som kom hit , har fått mig någon fisk regnbågslax eller va de nu kan heta som han vart o fiskat inatt så den får jag väl försöka tillreda någon dag ,skall ialf bli ett roligt projekt med tanke på att fisk inte är min starka sida ,men något bör jag ju få till ialf tyck jag annars e det märkligt med mina fisk kunskaper eller så inte hahahaha...



Nu blire en rök o kaffe sen en kall duschen ....








Over and Out




XoXo/ Jen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ne bara Ia som som segade med att höra av sig


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback