God Morgon Bloggen

Idag är jag uppe relativt tidigt för att jag för en gångs skulle ställde väckarklockan på 10 just
för att inte sova bort ännu en dag , igår klev jag ju upp kring halv 3 och det får en att tappa humöret helt
och det just för att man sovit bort halva dagen och inte hinner med att göra så mycket .
Haha inte nu för att jag skulle gjort nå speciellt igår mer än att sitta här i vanlig ordning :P


Så vad händer idag då ? dricka kaffe o nörda facebook låter nice *S*

Ohh idag får sandra sin första egna lägenhet , så den måste man ju kolla in med =)

och i morgon åker jag till byn för mamma Cilla hämtar mig mot kvällskvisten =)



Nepp nu skall jag läsa horoskopet  , kanske skriver mer senare idag



Ville ju bara säga god morgon egentligen :P







Over and Out






XoXo //  Jen

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-07 @ 04:09:31
URL: http://millahoman.blogg.se/

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback