Ett mysterium

Mycket märkligt ....

I detta hus vandrar fan alla saker ut genom dörren själv, jävligt irriterande måste jag säga ....
Eller är det så att någon har långa fingrar ? De kan man ju undra sig .
Det börjar bara saknas fler o fler saker , det började med att mina 1 kronor och 50 öringar var spårlöst försvunna ur
sina burkar och jag e bombsäker på att jag inte tagit dem själv ialf inte 50 öringar eftersom jag hatar dessa småmynt
Nu var det ju inte mycket pengar de handla om kanske 30 kr i 1 kronor o några kronor eller så i 50 öringar och det är ju inte så att jag behöver dem men det är bara en ren princip sak , Om någon nu lånat därifrån så hade jag tyckt dem kunnat säga det , då hade jag ju inte brytt mig men just detta med att ta utan att fråga är det jag inte gillar .

Om det nu bara stannat vid  dessa små pengar hade det väl vart en fis i rymden , men sedan när det börjar försvinna 2 parfymer för Camilla och 1 parfym för mig ( en av mina favoriter Victoria Beckham som jag fick av min kusin ) som jag bara använder vid speciella tillfällen där av vet jag att den inte är slut o flaskan kastad (iofs jag kastar aldrig en parfym flaska vare sig den är tom eller inte) och det finns bara 2 ställen den stått på en gång i tiden på toaletten innan jag flytta den till kylen eftersom dem håller sig visst bättre där , Men nej inte på något av de ställena fanns den och då börja paniken o komma o jag fundera på om jag gått och blivit senil på gamla dar o glömt bort vart jag satt den , men så kom jag att tänka på att jag är 110 % säker på att sist jag såg den var i somras då jag använde den och då stod den i kylskåpet o jag satte tillbaka den med ...
Och då kan jag ju tala om att jag sökt denna parfym på en jäkla massa ställen även de ställena man inte kan  tänka sig att stoppa undan den ... tragiskt men sant ... Så jag gissar på att min och Camillas parfymer har fått fötter o vandrat sig ut under sommaren någon gång och skall jag vara ärlig så har jag sen inte den blekaste om vilka som sprungit ut och in genom denna dörren eftersom jag var i stort sätt borta hela sommaren , Men en vacker dag kommer dem kanske fram för det som inte är stulet kommer ju tillbaka förr eller senare .

Fast det får mig ju att börja undra om jag verkligen skall släppa in folk här , när man inte vet om dem tar med sig halva lägenheten när dem går härifrån och det känns ju lite dumt att säga nej ni får inte komma hit för det försvinner saker hit o dit ( om de nu inte är någon pyssling som tar de) Eller så får ni komma men jag ska visitera er innan ni går hem *S* Snacka om fängelse tendenser eller ? *S*

Ja jag får ju hoppas på att dem dyker upp på något sätt vare sig dem vandrar in själv eller med hjälp.
och jag hoppas ju verkligen att de kanske bara är någon som lånat och glömt att sätta tillbaka dem där dem stod. Men vem vet , vem vet ...

Ja tråkigt är det ialf i vilket fall som helst ...


Ajja nu har jag fått klaga av mig och nu skall jag gå och söka Viktoria Beckham för femtielfte gången bara för att vara hundra hundra på att den är spårlöst borta , men något säger mig dock att jag inget kommer att finna =(



Ahh ha en bra dag eller något



Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback