Daaaam


Jag e hungrig och jag är sugen på nå gott men inte får jag äta något onyttigt eller så här sen på kvällen .
Det säger min persoliga tortyr tränare Shamilla *S*
Och inte nog med det så blire en timmes promenad i morgon kl 09.00 , ja se själva hon e galn *S*

Men men vad får man inte genom lida om man vill bli fin ? vill du bli fin får du lida pin sa alltid min styvbror till mig när jag var liten och så satte han ståltråd i skallen på mig *S*  ( jo jag skulle se ut som pippi långstrump med flätor som stod rätt ut :P väldigt fint va *S* )

Men men det är ju som sagt så att jag ska ge mig fan på att gå ner lite i vikt ( enligt BMI mätaren är jag då för fet för mitt eget bästa *S* det gillas ju eller hur ? ) 
Så Shamilla får nog allt tortera mig lite :P Man vill ju komma i bikinin om man nu skall till Mallis i maj :P
Sen e det allt bara bra för mig att gå ner lite i vikt o skippa all skräpmat o sötsaker ...

Så det är ju för mig själv jag gör det och inte för någon annan , Vem vet kanske man får med sig mamma ut på promenaderna med det kan göra oss alla 3 gott =)



Ne nu skall jag nog ta och sova mig lite har en lång dag framför mig i morgon :P



God Natt Bloggen



Over and Out





XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback