Vad gör man ?

Vad gör man när man är vaken denna tid på morgonen ? Jag har vart vaken sedan före 6 och har redan vart ut med hunden kastat sopor , bryggt kaffet och druckit det medan jag läste tidningarna  , suttit i telefon med Frugan en timme , hunnit sopa sand från golvet , sminkat mig och rökt en jävla massa och kollat alla bloggar o spelat på fejjan ...

Jag skulle ju iofs kunna krypa ner under täcket med älsklingen som sussar så sött men jag får bara myrkryp i hela kroppen av att ligga still när jag inte kan somna , Fast det hade vart mysigt att bara gosa in sig :P Kanske ändå får krypa ner och hoppas på att myrkrypen försvinner ...

Just nu håller jag då på att bli tokig för att de inget finns att göra , jag kanske får ta och springa några varv runt huset och se hur många varv jag orkat :P


Ajja ne nu skall jag allt försöka hitt på nå att göra ialf får la se nån serie el så i brist på annat tills den där sömntutan tänk att kliva upp ;O







Over and Out




XoXo // Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback