Jaja

Varför denna hets om att jag skall blogga ?
Visst det händer mycket saker i livet just nu men allt är så komplicerat så jag kan inte skriva om det
vare sig jag vill eller inte .  Vad som händer kommer kanske visa sig med tiden men den tiden är inte nu helt enkelt.
Men kanske en vacker dag det lär ni märka , hoppas bara det går dit jag vill.

Men jag kan ju förtälla att jag börjar se ljuset i allt detta elände.
Har fått en ny "mellanhand" på psykiatrin som är väldigt bra och verkligen tar en på allvar och det var ju på tiden kan man tycka , nu utförs en massa tester och det medicinera med ny medicin får se hur den funkar har nyss börjat med den så har inte hunnit börja känna av den så mycket . Så nu återstår det bara att vänta och se vad som händer och hur dem tänker gå vidare med mig om man så säger  ....  Ajja nog om det .


Åh nu är det bara ca 1 månad tills jag ligger på stranden i Mallis , fan så skönt det kommer och bli , längtar som en tok til värmen , denna vinter har ju bara vart för mycket . Tänk er 2 hela varma veckor i Spanien bättre kan det nog inte bli . Resan är betald och fickpengarna fixade , så nu tycker jag att det ska bli 14 maj ...

Dha jo jag deklarera idag lika bra att vara ute i god tid men ja inte är det något att hurra över det man får tillbaka
Men det är ju alltid något och man skall ju inte klaga  ...



Nu skall jag ta ett go bloss och snacka lite skit med min älskade fru i telefonen som fått sin rast ...









Over and Out


XoXo // Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback