Snälla Snälla


Kan du hjälpa mig att förstå varför jag inte lämnat dig tidigare , varför skall jag alltid göra så hära , men jag är glas att jag nu gått i från dig innan det gått för långt ..

Det som sårar mig är att du verkligen tror att du kan ljuga för mig o tro att du ror i land med det , Att du kan göra så här mot mig efter allt du sagt o gjort , Jag trodde inte det om dig , du gav inte sken av det , men nu vet jag bättre , Därför jag lämna dig , du vet det va ??

Och om , jag säger om jag skulle gå tillbaka till dig igen är det inte för att jag tror på dina lögner utan bara för att jag än en gång vill känna mig levande genom det du gör mot mig , eftersom det andra inte längre får mig att känna mig levande  ...

Men jag ska inte låta dig förstöra min kväll , jag skall ha skoj =)

Och min kloka vän Skruttan säger offta kloka saker som jag bör följa men narturligtvis gör jag ju inte det, kan tänka mig hon börjar lessna mitt eviga tjat , men jag tycker ändå om att tala med henne om det för hon får mig ändå att stanna upp o tänka även fast det bara är för ett tag ,,,
Tack för det min vän ....


Men nu ska jag klä på det sista och gå mig ut på krogen

hoppas ni alla får en trevlig torsdag .....





Over and Out


XoXo / Jen

Kommentarer
Postat av: ANNAARVIDSSON!

HEJ! ;) vad sysslar du med? ;)


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback