Samma som alltid

Detta med rubriker är inte lätt , känns som att de ofta blir samma rubrik gång på gång , man kanske borde skriva bara datum istället men de känns lite trist det med ... men men de må vara

Så vad har hänt sen jag kom tillbax till lule , ska jag vara ärlig är det inte mycket , jag mår inge bra o vill hellst av allt bara sova bort allt , men vad tjänar det till då ? inget , så lite grann har jag försökt mig på även fast jag sovit rätt mycket den senaste veckan ,

I helgen var jag i älvsbyn o umgicks med min kära tant mamma cilla , henne har jag saknat massa , vi åt gott o bara var . Mattias kom o var med oss oxå , var så kul att träffa han igen , har saknat han ...

Igår sov jag till 3 kanske sen var jag o handla med mamma och därefter gick jag hem o prata med min Frugan i telefon som alltid när jag e vaken , Sen kom min Camilla över o gav katten p-piller o vi babbla skit , Sen gick jag över till Tomas o Camilla dem hade hyrt film , Män som hatar kvinnor , den  var väldigt bra men jag tycker fortfarande att boken är bättre *S* Men måste ju påpeka att dem gjort den bra med tanke på att bäckern oftast är bättre för att dem är mer detaljerade ....

Idag har jag sovit sovit o sovit , sen vart en sväng på Öb med Mamma o Hannele o nu e jag hemma , ska lägga mig o sova igen , eller först ska jag se Andra Avenyn ....




Over and Out


XoXo / Jen





Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback