Katt Katt Katt


Ja nu e det snart dax att återvända till katt utställnigen
Var mig där i går med , Jag skall allt tvinga på min fru en naken katt vare sig hon vill eller inte för en sådan vill jag ialf ha nån gång framöver :P  Fast hon är nog inte allt för sen för att hänga på den damen ...


Idag e det söndag i morgon är det MÅNDAG fy fan va jag längtar ( ursäkta svordommen ) Haha
Ja det är nog ingen som kan förstå hur mycket jag längtat efter denna måndag , eller jo det finns nog en person :P


Men nej nu måste jag iväg ....





Over and Out



XoXo / Jen

Kommentarer
Postat av: **//Frugan!

HAHAHA vi ska inte ha en naken katt...! Vi har int råd med det, och det vet du oxå gumman lilla =P

Jo jag vet HUUUR mkt du längtar!!! HAHA


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback