Jaja


Jag hatar detta , jag vill inte vara hära , jag saknar honom så jävla mycket jag vill bara vara nära min Habibi , jag saknar alla andra av mina underbara kärleksbaren crew , jag saknar min FRU ,  jag har inget att göra , det finns inget att göra , jag kan inget fixa hemma för vad är det för ide när kattfan pissat sönder allt jag äger o har ? Fyfaan till o med mitt jävla parkettgolv e förstört så det stinker värre än fan , Man kan hålla till i sovrummet för att slippa ha huvudvärk , för det luktar för jävligt , och inte kan vi fixa det just nu heller .... Ne så ja jag har tomt för fan ...  Han e billig jävligt billig ...

jag har vart hemma sedan i tisdags och jag är redan tokig , visst det är väl skönt att vara hemma o träffa alla hära , men jag gör ju inget , jag gör inget annat än längtar tillbaka ... Mitt liv är nog där o inte hära ...

en HEL jävla månad ska jag vara hemma innan jag får träffa dem igen ... och sen flyttar hälften av dem till gävle men jag får la åka dit då så svårt vare inte ....


jag blir som sakt tokig i denna ensama tråkiga lägenhet som bara stinker o gör att jag inte ens vill vara hemma , men haha de finns inget annat att göra ...

Jag tänker då dra till älvsbyn i helgen för att slippa tänka o vara hemma .....


inte nog med det så har jag tandvärk from HELL

Over and Out



XoXo / Jen





Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback