Skakar

"Anonym": Vet väl inte om jag vill påstå att jag är kaxig. Jag skulle vilja säga att det är fakta det handlar om. Du kan sitta där bakom din skärm och vara "anonym", men du har inget att komma med för det första inlägget jag skrev är så rätt och handlade om mina känslor . Du kan sitta och försvara denna människas handling, men jag kan bara tänka mig att du gör det för att det är du själv eller nån som står personen nära. Annars hade man kunnat tänka klart och se att det var så jävla fittigt gjort. Det spelar ingen roll om du är hon eller han eller vem det än är. Jag står för vad jag har skrivit, jag står för vad jag tycker. Och att du försöker "skrämma" mig hjälper inte. Det är inte mitt fel att personen i fråga är så bitter att den måste försöka dra ner alla andra och bli lika bitter som h*n. Men sitt du bakom din skärm och var kaxig själv, till skillnad från dig så står jag för det jag säger.





Over and Out

XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback