Ja Ja Frugan


Ja nu gnäller frugan om att jag ska blogga men som vanligt har jag de dom kallar blogg torka för jag har aldrig något att skriva om och absolut inga intressanta saker händer i mitt tråkiga liv .
Jo jag vet det livet blir vad man gör det till och just nu gör jag inget för det , för jag orkar helt enkelt inte jag har som sagt för mycket med mig själv som vanligt mår jag inte alls bra och jag måste ringa hit och dit men det blir aldrig av , Kanske är det för att jag inte vet varken ut eller in och känner mig åsidosatt och inte hör till dem som prioriteras först och det ger mig yttligare ursäkter till att inte ta tag i något fast jag vet att jag verkligen behöver hjälpen men inte riktigt vet hur jag skall gå till väga ... Men ja det löser sig eller gör det verkligen det ???

Men jag kan ju berätta att igår var vi väldigt duktiga i detta hushåll vi tvätta nämligen tvätthögen från hell *ler*
Sen tog vi oss en välförtjänt bastubad , det var hur skönt som hellst och det var int en dag för tidigt *ler*
Så vi tog och boka en ny bastu tid på måndag och nu försöker jag i skrivande stund att få Sandra att förstå hur jävla skönt det är att basta och att hon skall hänga på , jag tror hon hänger på men om hon kommer att njuta var en annan femma *S*  Men hon ändrar sig kanske efter att hon bastat med oss ...

Ikväll skall vi ha fin middag här med Mamma och Anders , Vi skall laga en god Kycklinglåda med ris som min mormor lärde mig för några år sedan och nu e det på tiden att göra den igen för den har som fallit i glömska sen sist jag gjorde den , så de ska bli mycket gött ...

Sen har vi faktiskt städat här idag med och det behövdes oxå ...  Så nu skiner det nästan men det doftar gott ialf .


Nu skall vi iallfall gå på affären och handla lite efterätt och cigaretter innan dem tar slut :P


hoppas du e nöjd nu Frugan ...


Over and Out



XoXo / Jen






Kommentarer
Postat av: Mamma och Anders

Vi tackar så mycket för en väldigt god middag och trevligt sällskap och ser fram emot nästa inbjudan.

Tack och Kram från Mamma och Anders

2009-10-24 @ 11:54:21

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback