Döds Domen


Ja idag får man väl då döds domen när man skall till läkaren , Fy vad jag har haft ångest för denna dag och nu är den hära , men det är bara gå dit och le och höra den hemska nyheten om att jag bra har någon månad kvar att leva

Så det är väl bara börja skriva testamentet då , Jag vet att Sandra vill ha min dator så den måste hon få
Frugan vill nog ha min tv och kanske soffan i väntan på en ny soffa , Köksbordet vill nog Sandra med ha ,
Är det någon annan som vill ha utav de lilla jag har i min lägenhet så e det bara säga till så skriver jag till er
på testamentet *Asg*

Ne okej nu överdriver jag så farligt är det nog inte förhoppningsvis men jag som får varenda sjukdom som finns
Jag har ju nu haft galna kosjukan , grissjukan , fågelsjukan , algersjukan , tandrots cancer och alla dessa sjukdomar som man nu kan hava , JA jag kanske är lite av en hypokondiker men jag blir sjuk av allt som finns *S*


Ajja nu skall jag göra mig iordning så jag inte kommer försent , skall möta Sandra på V-tralen kl 11 hon skall som sagt dra mig in i rummet ...


Sen gere bara att börja tänka efter vad det är egentligen man gör ...






Over and Out



XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback