20091007


Ja nu var det ju någon dag sedan jag skrev här i ...
Sandra har åkt hem tråkigt nog , vi har haft väldigt roligt alla 3 och hoppas vi kommer att ha det snart igen med
Jag och min Fru åker ju hem till lule snart , så då får vi ta och styra upp något nån kväll =)

Utöver det har det inte hänt så mycket ...

I natt har det vart en jävla massa bråk och skrik snarlikt ett rent helvete vill jag påstå , det har ialf vart vårt värsta bråk hitils och jag hoppas verkligen inte att jag får uppleva detta igen .
Ja visst jag e medveten om att vi bråkar varje gång vi träffas för det har vi ju gjort från allra första början men det blir nu bara värre och värre , en endaste natt på dessa 3 veckor har vi hållt oss sams alltså en hel natt det är rekord för oss *S* 

Men jag ska egentligen inte säga så mycket eftersom jag söker mig till detta gång på gång , det föder mig och får mig att känna mig levande och jag får mig som ett rus av all denna elakhet mellan mig och honom =) Nej vi har inget förhållande eller så utan vi ÄR BARA VÄNNER (med lite förmåner kanske :P)...  Vi är rätt lika jag och han så det är inte konstigt att vi dras till varandra .. Ja han är en hel schysst kille helt enkelt ...
Men de ska vi inte tala om här nu så vi låter det vara ...


Har nyss suttit och tittat på Fråga Olle dokumentären  , haha alltid lika roligt det programmet ...
Snart e det väl dax att lägga sig och sova eftersom det inte blev nån sömn i natt pga allt bråk.



Jag har som inget mer att säga ....


Keep Your Friends Close But Your Enemies Closer








Over and Out



XoXo / Jen





Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback