utgång

Ikväll blire så utgång i älvsbyn , var väldigt länge sedan jag var ut i denna by , Men det kan allt bli skoj ,

Jag skall ialf vara nykter vad jag vet nu *S*  men det återstår att se ....



O frugan nu talar du om hemligheten för mig ...  sen se ja skriver ett tråkigt inlägg nu igen ...
Jag har ju som sagt glömt bort bloggen eller rättare sagt skitit i att skriva , det är ¨så tråkigt har annat att görassom att nörda på facebook 24/7 eller okej kanske 20/7 hahaha


nu skall jag ta och tala lite med den nakna hubba bubba luktande Sandra



Over and Out



XoXo / Jen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fyfan vad jag inte luktar hubbabubba längre!! Jag luktar typ spunk, har haft alldeles för mycket sex ikväll!

Postat av: Sandra

Hahahaha jag kom inte ens ihåg att jag hade kommenterat.

2009-11-15 @ 18:11:44
URL: http://cinderellas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha försök inte. Du förnekar ju bara haha

2009-11-17 @ 11:48:27
URL: http://cinderellas.blogg.se/

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback