Resfeber?

Nja det vill jag inte påstå att jag har ,   Jag har nog mer lite ångest över om jag ska glömma något eller vad ja ska ha med mig *S* .    Det ska bli nå jävulst skönt att komma mig bort lite även fast det bara är för en vecka  ... 

Fast jag hinner bara hem så ska jag iväg igen för då åker jag " hem " till östersund ,  fan va nice de skall bli då , jag o frugan ska göra stan osäker  :P  och bara lata oss men våra vindrinkar i högsta hugg om det nu är soligt väder ....

Ja jag har inte så mycket att säga ,  Det händer en massa saker i mitt liv just nu vissa vill jag inte tala om , o en del av dem kan jag inte bara säga ,  så det blir inget av med dem ,  Vissa saker håller man för sig själv om man nu inte ventilerar till just dig som du själv vet vem du är ....

Just nu sitter lilla Miranda o skall sy nån slags socka som skall bli en knästrumpa ,  rätt intressant att kolla hur hon tänk *S*
Skall snart åka iväg en sväng o handla de sista sakerna inför resan , Har redan vart o växlat pengar , men hur fan skall ja lära mig detta med Euro för jag är ju nå jävulst bra på att räkna , eller så inte :P



Ne nu skall jag gå ut o röka ......


Iam will  miss you girl (0m de nu stavas så )  , Måste ta en fika när jag e hemma igen o checka läget =)

O jo jag kommer sakna er andra lite med ,
Jag skall skänka er en  tanke när jag ligger där på stranden med min paraply drink :P


Ha nu en underbar vecka , det skall då jag ha .....

Nu blire ett go bloss

XoXo / Jen



  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken tur att jag väljer själv vad jag ska köpa för mina pengar då


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback