Tävla med Emmy och se om turen är med dig

Försöker mig på en tävling här som finns i Emmys Blogg där man kan vinna en bok som heter Singelsamligen som verkar vara en väldigt rolig bok , jag brukar inte tävla men tänakte ge det en chans och se om lyckan är med mig ( för det händer inte ofta vill jag lova *S*)  för jag skulle verkligen vilja ha ett exemplar av den boken ...

Sen måste jag bara tillägga att Emmys Blogg är en väldigt kul o intressant blogg som handlar om sex o reltationer och man lär sig alltid något nytt var dag  =)


Ha en bra dag alla och glöm nu inte att titta in på  Emmys Blogg  ni kan ju alltid  försöka er på tävlingen med om inte annat kan ni testa på någon annan tävling som hon brukar köra  lite då och då mrf jämna mellanrum och med fina priser och är ni inte tävlingspersonen så är det ju alltid skoj att läsa den  :P  själv har jag följt den sedan länge så jag kan verkligen rekomendera den =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-17 @ 11:51:55

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback