Sol

Weeeie solen lyser som aldrig förr o snön smälter en massa faen så skönt vill jag lova =)

Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna eller veckorna , kommer inte ihåg när jag skrev sist , har som ingen ork o ingen lust , jag har inte mått så bra på senaste tid , jag vill bara gråta o allt känns meningslöst , minsta lilla någon säger så tar jag det personligt även fast det kanske inte är riktat direkt mot mig men de känns iallafall , som tex igår kom jag mig på kant med en pojke som tyckte att om man gillade en av samma kön som sig själv så var man sjuk o borde skjutas , så jag ifrågasatte honom om jag var sjuk o borde skjutas för att jag kan attraheras av en tjej o tydligen var det väldigt fel , men han tyckte oxå att det var mer äckligt att vara bög än att vara lesbisk men själv anser jag inte att man kan tyccka så för de är ju samma sak ända skillnaden är ju att man är bög om man gillar killar lesbisk om man gillar tjejjer .. Uscha vad upprörd jag blev av det han sa o han sjönk verkligen i mina ögon , så resten av kvällen igår så talade jag inte med honom eftersom jag bara blev irri när jag såg honom , han har väl ingen rätt att döma mig o sägar att jag är sjuk o borde skjutas bara för att jag kan attraheras av en tjej  , det är väl ändå personen man faller för o inte för könsorganet med ett fint ord ? eller va säger ni ??

Sen har jag hunnit vara på Fredriks 30 års fest med temat hårdrock o det var väl trevligt men jag o Sandra drog ut på olivers efter nån timme för vi conecta inte direkt med de andra som var dära , o på olivers var det rätt okej inte lika kul som jag o Sandra brukar ha det men vi var båda trötta o hade inte riktigt det där partysuget i oss ... sen har de blivit mycket utgång o alkohol på senaste tiden så måste ta det lite lugnt nu man har ju inte ekonomin för det ...

något mer har som inte hänt på senast mer än att jag är almänt grinig o måste ta tag i mig själv o se vars problemet kan ligga  ...


nu ska jag dona på med annat

xoxo / Jen


Kommentarer
Postat av: Ida

Håller med dig; det är personen man attraheras av, inte könet! :) Trist att ni inte kände samhörighet med de på festen, men riktigt skoj att ni kom! Snygga och rockiga dessutom! Nä, nu ska jag också ta tag i mitt griniga, deppiga jag.. rycka upp

2009-03-15 @ 16:06:54

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback