Meeen igen

Återigen har jag sovit bort en hel dag o vaknat o blivit sur för att jag somnar om hela tiden , min kropp vill inte samma som mig det spelar ingen roll om jag ligger i sängen eller sitter vid bordet så somnar jag o nu har det vart så här några dagar , detta betende är ju inte okänt för mig eftersom jag har perioder när det blir så här men det är så frusterande o jag vet inte vad det  kan bero på är min kropp bara helt ddöd i perioder eller finns det en annan orsak , det hade vart väldigt intressant att veta , å inte nog med det så går jag omkring med något liknande pms humör HELA tiden för vara glad o skratta vad är det när man kan vara en bitterfitta ?  Det är nog mitt kall här i världen ....



O just nu ligger min hund på bordet , kan ni svara på varför min hund LIGGER PÅ BORDET ? han är en hund o ingen katt men det tror jag inte att hanförstår , han tror nog att han är en katt på riktigt även fast han kan apport o det kan man väl lära katten oxå ?  *L*   Wooooow se jag log , de va mig inte illa , kanske gullet mitt skulle göra lite mer bus ....


En kopp java nu och sen ut och ta en nypa luft och se om det känns bättre efteråt
man kan ju alltid hoppas
 

xoxo/ Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback