DU ÄR UTMANAD!

DU ÄR UTMANAD!

Du ska tänka på den person du tycker om / FÖRTJUST I /är kär i och
sedan svara ärligt på frågorna här nedan! <3



Är han svensk? - Absolutia
Är han i din ålder? - Nepps
Är han lång eller kort? - Längre än mig iallfall
Är han omogen eller mogen? - Båda delarna tycker jag allt
Är han söt, fin eller vacker? - Mjo nog e han söt alltid
Är han oskuld? - Haha nej
Är han okysst? - Ne int ens de *S*
Är han snäll? - Javisst är han det
Är han lätt att prata med om allting? - Jorå det är han  
Är han lätt att skratta med? - Jadå han har liknande humor som mig ^^
Är han mobbad? - Av Mig ? Kan man allt säga ...
Är han blyg? - Inte det minsta
Är han framåt? - Jo de måste jag säga han är
Har han någon gång gjort dig riktigt ledsen? - Nej inte direkt  
Har han gjort dig riktigt glad? - Glad ja  
Om du är ledsen, kan du prata med honom då? - Det har jag inte testat
Om du är glad, delar du glädjen med honom då? - Sikkert
Brukar du ofta vara arg på honom? - Nej inte det inte
Brukar du krama honom mer än 10 ggr på en kväll? - Nepps skall man göra sånt ?
Tycker han att du är jobbig ibland? - Ne det tror jag inte
Tycker han att du är snäll och rolig? -  Det hoppas jag
Har du sovit hos honom någon gång? - Nopez för långt
Har han sovit hos dig någon gång? - Nopze *Inga pojkar efter midnatt har mamma sagt *asg* *
Har ni duschat ihop? - Nå Nee
Brukar du tänka på honom? - Absolutia
Brukar du sakna honom? - Vem vet vem vet
Brukar du fälla tårar för honom? - Nå ikket det
Om du fick välja vad han skulle säga till dig, vad skulle det vara då? -  Något han verkligen menar
Och sen till den sista frågan, vad heter han? - Haha o det tror du jag förtäljer hära ? Skulle ikket tro det ...


Har man lite att göra så har man


xoxo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback