2009-03-31

Dagen idag har vart både lång o tråkigt o nu är den snart äntligen slut
Den började då med att man vakna vid 10 klev upp , klädde på sig , gick ut i köket o satte på perkulatorn , gick ut med bäbisen så han fick göra sitt :P  , satte sig o nörda vid datorn i väntan på att kaffet skulle bli klart , gjorde den vanliga morgonrutinkollen mellan alla sidor man går igenom 1000 gånger per dag men morgonkollen är alltid den bästa *S*
Sen blev det att slänga ihop all tvätt o tvinga sig iväg till tvättstugan o inse att oj tiden jag bokade i söndags helt plötsligt inte var bokad fast jag dubbel checkade i söndags att jag verkligen hade bokat rätt , men lika förbannat fanns de inga bokningar gjorda , tur som faen fanns masik 2 ledig så jag fick iallfall tvättat min tvätt =)
Sen blev det en tur ner till mamma för att låna hennes hemtele för att ringa tandläkaren för nu måste jag verkligen ta mig i kragen o gå dit innan jag för mycket värre ajjaj än vad jag redan har ... så nu har man vart lite duktig o bokat tid , så skall vara där i morgon 11.30 o det lär ju kosta skjortan kan ja tänka mig , men men måste man så måste man inte direkt så att man vill vara tandlös innan man ens fyllt 30 *s*

Sen har det inte hänt så mycket mera , förutom att vi var ut i fredags o det kändes rejält på lördagen , jaru man gör sina misstag med alkoholen *S* men de lär ju dröja länge nu innan nästa gång ...

Mjo sen fick jag veta att nu var tiden inne för en viss person så de är väl bara önska lycka till o hoppas du håller dig vid liv tills du kommit dig ut igen *L*   Ha en trevlig vistelse ...

Men men nu ska jag ta mig en dusch sen skall jag krypa ner i min
sköna renbäddade säng o glo serier o gosa med  gosen min  :P



xoxo / Jen



Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback