Daaam ja ...



Daaam ja har suttit i solen o stekt mig en massa idag , det känns på axlar o rygg nu för det bränner utav faeeeen *S*
Ajja bara på med solskydd i morgon o lägga sig o glassa igen , eller ne just de ja jag skall ju med C och hennes son L till Piteå summer games tror jag det hette iallfall ... 

Sen har vi vart o hämtat ut bio biljetterna till förhandsvisning på filmen sommaren med Göran , hoppas den är bra nu bara =)
Sen gick vi på stan lite o så köpte jag mig en smycke till naveln :P

Efter stan blev det hälsans hus o titta på när L spela fotbolls match =)

NU kom L ut ur duschen så ska hjälpa honom lite nu , så han kommer i säng , vi skall ju upp väldigt tidigt i morgon klockan 6 mer exakt , för det är samling med laget halv 8 o matchen i Piteå börjar halv 10 ... så de gäller att vara utvilad , ska själv lägga mig på ett tag o sova , känner att jag är lite trötter av all sol =)

På lördag blir det  picknick med flickorna någonstans på nån äng haha  , måste ju sola lite mera :P

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback