Njää


Meh varför ska man vakna så tidigt ? ja ville ju sova ut för att orka med kvällen :P
Tänk om ja blir trötter redan kl 9 nu , jag vakna redan kl 7 o försökte somna om , men halv 8 gav jag upp ...

Nu har frugan dragit på möte så jag ska hoppa i dushen jag o bli ren o dofta gott , därefter
ska vi gå in till stan o glotta :P se om man kan hitta nå fint ... Ähh skulle inte tro det eftersom man e så pank som det går att bli ,
fast jag får faen skylla mig själv dära eftersom jag skickade en hel del sms från Mallis till sandra,  gick la på bara si så där en
stor summa jag inte vill skriva ut för då får jag ångest , men telia räkningen drog iväg rejält , har aldrig haft en sådan räkning förr därifrån ....

ahh ne jag har inget att skriva om så jag hopp i badet eller nått ....


Over and Out

xoxo / Jen

Kommentarer
Postat av: Sandra

det kan du nog lista ut med arslet


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback