NEJ !!!!


Nej Nej Nej , jag vill verkligen inte hem , jag vill stanna hära med Frugan o så med dig , jag e inte redo att bara åka nu  heller , Nu när jag gick o du krama om mig ville jag bara där ifrån fort för jag vill inte säga hejdå inte nu inte ännu , Men man kan inget annat göra än att gå iväg därifrån med gråten i halsen , dhaa ne jag vill stanna här med dig så klart ....

Ajja man har väl sina beslut att ta nu o gräva i sig själv o verkligen hitta rätt ...


Inte nog med det har jag blivit erbjuden 2 jobb , Ett i östersund o troligtvis ett i gävle :P  man e rätt frestad :P
När yran är får jag med jobba om jag vill men vi får se hur det bir med den saken .....


Ahhh ne nu ska jag packa klart ....



Saknar dig o dig redan innan jag ens fart hem ....


Over and Out



XoXo / Jen

Kommentarer
Postat av: Sandra

ahaa, ne men det var det. Jag är inte arg. Eller det var en skämtarg kommentar haha.

Postat av: Frugan!

Åhh Bönan, Jag saknar dej redan!

Du måste komma hit när det är Stråket...

miss you bejb **//Frugan!

2009-06-20 @ 20:59:23
URL: http://madeleiner.bloggagratis.se

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback