Nattat

Nu har jag nyss nattat barnen , dem e så söta så där dem sover , hehe man skulle kunna tro dem var syskon :P
Mamma Jenna o Mamma Camilla det vara sig inte illa va ? Hahahahaha ...
Ne skämt o sida skulle vara coolt om man hade en dotter i den åldern , man skulle verkligen känna sig som en tonårs mamma om man var 15 när man fick ungen *asg* 
Ne det hade jag nog faen inte pallat med om ja skall vara ärlig  :P
Ohh de får mig att sakna Ebba bebba har ju inte träffat henne sedan jag for till östersund ,(dumma faster)  får hoppas hon kommer till Hertsön snart så jag får pussa på henne , annars får jag väl helt enkelt kidnappa henne så hon får sova med sin faster *S* De lät som en bra ide tycker jag annars saknar jag nog ihjäl mig  ... För vi kan nog komma på en massa bus o hyss att sysselsätta oss med,  fasters lilla gangster som hon är ....

Annars idag så har vi ju bara vart på Aronsbadet o myst i solen , sen hem o sola lite till ... fått maten och kaffet lagat till sig ( rena lyxen) .. efter det har jag suttit o spelat lite med barnen o sen nu sitter jag här o lyssnar på lite gamla klassiker med Mj =)
Det var ju ett tag sedan man lyssnade på honom .
Men med allt prat om honom o hans död har fårr en att sätta på en låt o bara drömma sig bort i minnen man har till låtarna , det var den gamla goda glada tiden =)


Ne nu ska jag dröna vidare o glo runt här lite innan det blir att sussa kudde ....

jag får lägga in en bild sen på sötnosarna som sover :P ska bara föra över bilderna till datorn ...

Over and Out

XoXo / Jen


Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback