MidSommar

Idag e det då midsommar , så glad jävla midsommar på er *S*

Det kunde inte vara en bättre dag än idag allt känns helt perfekt :P
Åh det var så mysigt att vakna upp med en om slingrande Habibi i morse
vakna väl vid nio men klev inte upp förens 10 kanske , för ja låg o svamla på med
Frugan medan Habibi fortfarande sussa sött , sen var jag bara tvungen upp o hämta en
alvedon för jag trodde ärligt att huvudet skulle sprängas , så Frugan klev upp hon med ..
Och sen  efter att tag så kom Habibi upp oxå ,. sen satt vi bara o svammla på innan han skulle
bege sig hem , stackarn var lika bakis som mig o frugan men han skall jobba idag o inatt med ,
och det ska ju itne jag o Frugan så vi kan ju sova bort bakisen  :P

Ajja jag e bara så jävla lycklig idag om man får säga så ....

Neee nu tjatar Frugan på att ajg ska hoppa in i duschen o göra mig iordning ,
för vi ska ner på (K-B) o äta o träffa Habibi :P Oj ja får ju inte glömma att Frugans Habibi kommer nog med haha ....


Over and Out


XoXo / JEn



Kommentarer
Postat av: Frugan!

Postat av: Frugan!

Glad midsommar! Det här måste vi allt göra om, nästa gång du kommer hit ! ;)

//Frugan!

2009-06-19 @ 19:03:57
URL: http://madeleiner.bloggagratis.se
Postat av: Sessa

Åh... Ni med era "Habibi" hit och dit... skrattar

Har inte ni nåt annat i era huvuden?



Hoppas ni hade kul på krogen med era "Habibisar" och att ni nu inte får små "Habibibebisar" ler

2009-06-20 @ 00:42:52

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback