Midsommar Natten

Midsommar natten har snart nått sitt slut för dessa damer
eller okej kanske inte riktigt då vi skall nog iväg ut en sväng till nu i natt
o kanske se om vi träffar nån trevlig prick *skrattar*  
Ne men allvarligt så blire väl bara ut med älsklings vovven innan det blir läggdags . 

Midsommar kvällen har iallfall bestått av väldigt god mat o super duper trevligt sällskap
Var nästan så man inte ville gå hem , men man är ju tvugen när man har sin hund ,
och vad gör man inte för sin bäbis , han får ju inte vara ensam hur länge som helst då får jag ju ont i hjärtat ...

I Morgon är då dagen jag skall åka hem , men ja vill inte det på ett sätt o på ett annat sätt vill jag det , man blir så kluven
jag vill inte lämna allt hära nu o helst inte NU med allt som e , men samtidigt vill  ja ju hem till familjen o så till en annan väldigt speciell person som jag saknar jätte mycket  , O du vet ju vem du e :P

O jag kommer storböla imorgon när ja går från där , jag vet det , jag är så jävla blödig o ja kommer att sakna <3 en massa ,
Detta är inte som alla de andra gångerna jag farit utan nu har det blivit något helt annat , vi hade långa o intensiva diskussioner så nu vet jag hur de ligger till , o det jag fick veta gör ju inte saken lättare heller ,  Ja de e sanslöst ja säger då de , varför just nu ? Det är ju inte rätt tidpunkt just nu men ja vad ska man göra åt den saken mer än va gla o le *S*
Ahh ne ska inte gå in på saker o ting men ja till 80% inpå är det iallafall enligt en viss säker källa  *Ler*

Hahaha idag har vi döpt om en person till skruven , för han har nog allt en lös *S*

Ne nu dax att kolla lite anant sen ut med hunden , måste ju upp tidigt i morgon o packa o ha mig för att sedan gå o säga hejdå till (H) på (K-B) o hoppas på att man inte blir blödig *S*

Ne god natt på er

Over and Out


XoXo / Jen

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja inte fan är det mig du saknar

Postat av: Sandra

men samtidigt vill ja ju hem till familjen o så till en annan väldigt speciell person som jag saknar jätte mycket , O du vet ju vem du e :P

2009-06-20 @ 14:22:59
URL: http://cinderellas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vet du vad ett skämt är?

2009-06-20 @ 18:52:44
URL: http://cinderellas.blogg.se/

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback