Lögner Lögner


Men snälla nån , varför alla dessa jävla lögner  ?  Kan ni inte bara vara ärliga  ?  Vet ni inte hur man är ärlig eller vadå ?
Jag bryr mig inte om ni håller på o ljuger för er själv , men sluta för fan o ljug för mig , ni tjänar absolut inget på det ...
Jag tänker inte ingå i era lögner o spel ni får klara er utan mig , vafan tjänar man på att tjafsa o ljuga om sådana små petitesser som ni gör ? vad får ni ut av det mer än att ni gör oss andra rätt irriterande ?
Varken jag eller mina vänner bryr väl sig om ni har det eller inte ... 

Jag har sagt det förr o jag säger det igen jag vill inte ha med det att göra så lämna mig utanför ...........


Dhaaaa jag blir så arg så arg bara utav ett litet telefonsamtal från den ena o sen den andra ...

Skaffa er ett eget liv ffs !!!!




Annars idag har det inte hänt så mycket , vart på staden o fixat lite ...
sen hem o fika gott gott ....

Sen blire lång promenad med älsklings vovven o Frugan


Ne måste ta ett go bloss o lugna ner lill hjärtat mitt ....



Over and Out

XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback