Kvällen

Kvällen var helt perfekt  , Maten var hur god som hellst å Filmen Baksmällan var nog den roligaste filmen jag sett på senaste tid iallfall ...

Oh han babbla lite med F idag o han tyckte ja skulle höra av mig till A , så får se om jag gör det , annars kansker jag träffar dem i morgon , man får hoppas på det , vi hade ju som planerat in lite festligheter för en gångs skull med vin o ur trevligt sällskap ...

Oh jo har vart ut på promenad nu ikväll med Bäbisen o sen har vi samlat på en massa burkar som bara skräpa efter vägen , fy faen va folk slänger bort pengar , jag lovar jag kan gå o äta buffe på fin resturang för de burkar vi hittat o det är fan int illa sketet det ... så skratta på bara för att man plockat upp varenda hel burk som går att panta om du vill men är det du eller jag som tjänar ihop pengar på burkar ? ja precis jag så KNIP igen ... HaHaHaHa


Nu ere nog dags att lägga i från sig datorn o mysa ssig tll sömns så man orkar upp i morgon , ska nog ta en runga till stan o glotta lite hära o lite dära ... ska in på India med o kolla efter en längre stav ....



Ne nu blire ett go bloss


Over and Out


XoXo / Jen

Kommentarer
Postat av: Ida Funk, Vardag och Tankar

Varse.

Postat av: Sandra

Jag hatar dig kärring!!!

2009-06-12 @ 00:22:23
URL: http://cinderellas.blogg.se/
Postat av: Sandra

För det första heter du inte Jenna. Och för det andra så hatade jag dig för att du var på Plaza

2009-06-13 @ 15:59:13
URL: http://cinderellas.blogg.se/

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback