Hel Härligt

I torsdags var t det party hos Frugan sedan Plaza ,
Jag , Maria & Frugan såklart satt o drack en massa & lyssna på gö bra musik & för att inte glömma så käka vi tacos med :P
Hur jävla gott som hellst , haha jo faen vi spela lite skipbo oxå ...
Kanske vid 21 tiden kom Tomas hit o snacka lite skit o sen körde han ut oss vid 22.30 ...

Sen var det bara mingla loss tills pojkarna våra kom :P  Men denna gång blev de inge efterfest för jag var ju tvugen hem o ut med min älskilings vovve :P sen var det bara i säng o tog la 2 min så sov man :P

Igår skulle vi med på Plaza men vi kom oss alldrig så långt , vi fastnade på kebaben med pojkarna istället o det var lika trevligt det som att gå ut , vi hade ju ändå tänt gå ut nyktert :P 

Ikvälla blire nog en sväng till pojkarna o sen hem o glo film o mysa :P


Nu ska jag ut o ta ett go bloss ...

Tack skruttan de värmer i hjärtat att du hatar mig för att jag får gå på Plaza *Skrattar* 


over and out

xoxo / Jen



 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men du tar ju aldrig vara på tiden du är där, antingen börjar du bråka eller så blir du så full så du blir utslängd eller skämmer ut dig.


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback