Hahahahaha ...............

Oh herregud ibland får man nog allt skämmas ögonen ur sig.
Frugan o jag var ut med älsklings Vovven nu när vi kom hem från K-Baren vid 3 tiden
och vi tänkte ju nämligen göra samhället en tjänst o ta upp alla burkar vi gick förbi,
Oh ja vi hitta en massa efter vägen o mitt i allt så dyker två väldigt väldigt bekanta skepnader upp ,
o vem tror ni det är om inte (A) & (F) o jag visste faen inte vars jag skulle ta vägen ,
Inte nu för att det är något fel med att plocka upp burkar men det var som bara hela situationen *S*
Och nog fick vi oss ett gott skratt iallfall både från vårt håll o deras håll ...

Åh inte nog med det så är det andra gången idag vi gör bort oss kan ja tala om men den andra saken vi skämdes för tänker jag inte skriva ut hära inte för då kanske de är någon som blir butter *ASG*
För jag har ingen aning om den personen i fråga har hittat till min eller Frugans blogg ... 


Men men nu ska jag nog ta o sova mig så ja slipper tänka på de lilla skämmiga sakerna *S*

I Morgon blire lugnt med en massa sovandes bara så ni vet :P  Tänker inte göra många knop inte ...
Om vi nu inte träffar Habibi så klart :P

Over and out


XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback