Dagen idag


Dagen idag har bestått av att sova till halv 12 ca då jag klev upp o fick nykokt kaffe ( fy jag har det bra jag :P)
sen så satt ja bara o glodde i taket o drack kaffe o babbla skit tills ja kom på att jag skulle fixa med comhem =)
så nu var det fixat så jag har alla kanaler igen ... Haha o jag var tvungen fixa till bror T oxå för hans kanaler försvann med :P
Jag e duktig jag  helt enkelt klart bäst så de så ...

ahh sen har jag spelat massa skipbo med M o ätit omelett , efter det så gick jag ner till mor o tala med H i telen som vanligt vare inte så mycket av intresse mer än att ... ja ne de kan jag inte säga *S*  Efter det så umgicks jag med de andra dvs J o T o Ma o C + sonen  L o drack kaffe :P   sen gick jag C o L hem till mig där M var så vi hämta ett fullt fat med  Chokladbollar hos T (Mmmmm de va gött) och så roade jag o L oss med att spela skipbo ( haha den lilla fuskaren han e för söt han ) 

sen har det inte hänt så mycket mer idag , så det har vart en precis vanlig dag som alltid =) 

Och på torsdag ska jag fara o hämta biljetter till En sommar göran , tror jag den hette ialf , den verka rolig iallfall ..  Ja vi alla ska ju gå o sen den så vare sig den e bra eller inte får vi ju gå på bio haha ... men ja den ska vara bra ialf ....

Nu e det dax för mig o C o M att dricka lite the o spela skipbo :P tror ni det finns bättre saker att göra än det på kvällarna  *Ler*  Nej för det finns det inte :P


Ne go bloss ...


Over and Out

XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback