Ork int

Ohh min älskling har nu ringt hur många gånger som helst och skickat sms,  men jag har inte svarat så han får la tro att jag ligger o sover men han kommer nog inte va världens gladaste i morgon ( de lät ju märkas)  .
För han vill att jag skall komma dit eller han hit , men jag orkar verkligen inte gå dit nu mitt i natten bara för att han vill det ( dessutom är det ruggigt och kallt ute för att inte tala om kolsvart och inga lampor finns det direkt efter vägen) , har som ingen lust när han är på lyset , de är bara jobbigt och jag blir bara irriterad för de är rätt lamt att vara med folk när dem är full o man själv är nykter och vi är ju bra på att komma lite på kant då ... 
Och sen vill jag faktiskt bara vara hemma och mysa med Frugan min en natt eller så ...

Ajja nu ska jag fortsätta spela lite och lyssna på boken på
Storytel , Eclipse - Ljudet av ditt hjärta av Stephenie Meyer  lyssnar jag på just nu , den e nå jäkligt bra , svårt att sluta lyssna , sen måste jag ju erkänna att jag är lite charmad av denna Edward Cullen , Bella kan skatta sig lycklig , även fast det nu bara vara en bok haha ...

Få se hur många gånger till telefonen vibrerar :P  Man skall inte alltid vara tillgänglig , lite svårt ska de vara :P


Over and Out



XoXo / Jen 

Kommentarer
Postat av: Azuka~

Haha, självklart!


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback