Meeeeeeeeeeen

Idag har jag vart i pite o hälsat på Mamma cilla som ligger på sjukan , var dära någon timme , sen blev det dollar o sen hem o laga mat men då blev ja irriterad för idag är jag en BITTERFITTA på högnivå ...  fick ett samtal som gjorde mig mera irriterad
men de är inget ovanligt när Hasse ringer vill ja lova , ajja inget att ondgöra sig över ...
 
när jag väl kom hem så var ja fortfarande irri on vad tror ni händer jo jag tänkte röka o kattjäveln rymmer IGEN så jag in o på med skorna o så ut o jaga han efter kanske 5-6 min så kommer camilla o hjälper o tomas på det så vi var 3 som jaga fanskapet runt hela kvartert som tur var fick vi tag på honom i till råga på altt så spöregnar det ute oxå ...

Så nu sitter jag o Shamilla här o huttrar med balkongdörren på vid gavel , Tomas fastna med "Ryssen" ute i lusthuset så nu ska vi gå dit vi med




Over and Out



XoXo / Jen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kalla det vad du vill. Men du behöver inte "konstatera" nånting vad gällande mig i din blogg iallafall.

Postat av: Sandra

hahaha ooooookeeeeeej

2009-07-08 @ 00:38:52
URL: http://cinderellas.blogg.se/

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback