Lekt Duktig

Jadå idag har jag allt lekt duktig hemmafru , det är verkligen inte min starka sida vill ja lova ..
När jag o Hasse bodde tillsammans så hade jag de nå jävulst bra för då slapp jag allt göra sånt dära för det tog han tag i :P
Jag satt väl mer i soffan o kolla på eller på köksbordet o kolla när han laga mat för jag fick då inte komma nå närmare ,
Han trodde väl att jag skulle förgifta maten så vi trilla av stolen o dog på stört  *asg* 
Men iallfall så har jag städat hela lägenheten och tvättat ... Duktiga duktiga jag :P



Nu skall ja gå ner till Mammzen o se om hon vill klippa mig sen skall vi fara o handla lite fika till i morgon för sånt måste man hava  hemma när man fyller år , fy nej jag vill inte fylla år hehe



Ne nu går jag för de ja ville säga var bara att jag vart duktig :P


Over and Out




XoXo / Jen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och här bort man, mitt i smeten mellan alla som fyller år. Loveli :)

Postat av: **//Frugan!

Åh stumpan vad du är duktig! riktigt stol över dej! =D

2009-07-13 @ 18:16:32
URL: http://madeleiner.bloggagratis.se
Postat av: camilla

Du är bäst du gumman min:)

Och du blir aldrig äldre än du gör dig

pözz pözz ses hemma sen love ya

2009-07-13 @ 18:59:25

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback