Jag vet att du tycker om mig

Haha så jävla klockrent sagt av Frugan sist vi var på G3 ( Plaza ) Fast naturligtvis så skäms hon idag än för det , för hon hade nog allt kunnat komma på något bättre att kläcka ur sig ...
Nu får vi allt vänta och se om hon kommer på något mer smidigt att säga ikväll , för det blir ju att vina o utgång ikvälla som vanligt på torsdagar , ska snart skicka iväg ett sms till karln o höra om han skall med ikvälla med :P
Sen får vi se om de blir nån efter fest här eller hos karl de lär allt märkas i natta det :P

Så vad har hänt hitils i veckan då ? Vaknat ut med hunden Skip-Bo Stan K-B slöa framför datorn Skip-Bo Ut med hunden på lång promenad nanna kudde,  Vaknat ut med hunden Skip-Bo Stan K-B slöa framför datorn Skip-Bo Ut med hunden på lång promenad nanna kudde om och om igen *S*

Igår gick vi mot frösön och stanna till på ön, satt oss på bänken och tog oss ett go bloss, kasta lite pip med hunden , sen ringer mamma så jag tala med henne en sväng o därefter börja jag knappra på telefonen medans Frugan kolla in folk o mitt i allt så börjar hon asgarva och pekar mot 2 tjejer som går mot frösöbron , o vad är det jag ser när jag tittar upp , jo ena tjejjen hade en grön klänning som gick en liten bit nedanför rumpan (rätt fin klänning ) och så hade hon en ryggsäck på det , men de roliga i det hela var att under ryggsäcken så hade klänningen fastnat så hon gick o visa rumpan sin efter hela frösöbron , Ja naturligt vis börja jag skratta som en dåre och försökte mig påa tt få ett kort men det var inte det lättaste , så vi går efter dem o när vi kommer till badhusparken så märker hon tydligen att klänningen åkt upp o drar ner den o fortsätter gå och vad tror ni händer sen ? Precis medans hon går så åker klänningen upp sakta men säkert igen under ryggsäcken o denna gång visa hon faen hela rumpan ( hon kan ju va glad att hon hade matchande trosor till :P ) När dem gick förbi caféet i badhusparken så satt ett gäng tjejer där som brister ut i garv o efter ett tag så drog tjejen ner klänningen igen och höll fast den ,så då var det slut på det roliga , så vi gick för bi K-B och sen hem igen ...

O nu vet jag inte vad jag mer ska skriva för nu , kommer int på något , men ni kan ju alltid kolla in min mobila blogg ( som ni hittar HÄRA ) uppdaterar den lite då och dag under dag o kväll , om de nu finns något soj som händer vill säga =)

Ne nu ska jag snart hoppa in i duschen så fort Robin är klar med den , Man måste ju börja göra sig i ordning innan det blir till att vina med Frugan o så ....

Frugan -  Jag vet att du tycker om mig *skrattar* du är rätt rolig du :P


Tydligen är det någon Jenny ( du kan ju ge mig en hint om vem du vara )  som vill se mer bilder i bloggen så jag får väl försöka bättra mig på det , Men då har vi ett litet problem vad skall ja sätta in för bilder då ?

Men kan ju sätta in en liten bild serie på när Ebba och hennes Farfar gunga i stugan och hur det gick med det ser nig nog på bilderna , väldigt roligt var det iallfall för oss som stod och titta på :P




Over and Out




XoXo / Jen

Kommentarer
Postat av: Amanda

söt blogg du har! :*

Postat av: Azuka~

Haaha jo för det tycker du ju verkligen (:

2009-07-25 @ 10:20:24
URL: http://chupachupzombie.blogg.se/

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback