Grattis till mig själv


Då var man vaken o ett år äldre än igår men de känns precis som vanligt fast lite närmare döden *asg*
Trodde jag skulle få sova ut nu på morgonen men det fick jag ju inte alls göra för hela kroppen värkte och sen har jag sovit jätt dåligt och oroligt i natt, men jag vet inte varför och det gnager i mig .

Har just fått första kaffekoppen för idag , lär nog allt bli ett gäng om jag skall orka hålla mig vaken tills ikväll =)

Jag o Miranda skall ta o göra klart tårtorna snart i brist på annat =)

Bilder kommer sen ...

Hoppas ni får en bra dag alla





Over and Out


XoXo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback